2010. március 25., csütörtök

21. fejezet - Grace

Az órák, mint valami Ferrari úgy rohantak el mellettem, a napok és a hetek követték őket, majd eltelt a nyár, elindult a suli és én kimaradoztam. A Sammal töltött idő jót tett. Elmagyarázta az átváltozás kevésbé kellemetlen módjait, majd arra kért, küldjek neki képeket, a fejébe. Ez egész jól ment. Az életem boldogan telt, amíg be nem köszöntött a tél.
(-3 °C)
Sam változott át először. Elintéztük, hogy a ruháim egy része átkerüljön Beck házába. Sam után mentem az udvarra, és én is átváltoztam. Az eddigi legfájdalmasabb átváltozás volt. Sam elindult, én pedig utána. Beletanultam a farkaslétbe, szóval nagyjából tudtam, hogy hová visz. Lassan csatlakoztak a falkatagok: Salem, Beck, Olive [nem túl lelkesen], Shelby [egykutya] , Ulrik és a két új gyerek. Egy fiú, és egy kislány. Ők békésen fogadtak. Sokkal élesebben érzékeltem a mozgást. Éreztem az illatokat, és a hangulatot. A hideget kevésbé. és a hangok nem jutottak eszembe. Küldtem Becknek egy "rövid beszámolót" az első átváltozásomról, de amint megtettem meg is bántam. Ő nem akarta ezt. Meg akartam értetni vele, hogy saját akaratomból vagyok itt, Ő pedig azt hiszem azt próbálta elmagyarázni, hogy már hozzájuk tartozom. Ez meghatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése