2010. március 16., kedd

19. fejezet - Grace (18°C) PÁR HÉTTEL KÉSŐBB!

Lassan ősz felé közeledtünk, és egyre jobban lehűlt a levegő. Ezt akkor érzékeltem igazán először, mikor elmentem csekély élelmet vásárolni magamnak, az őseimnek [akiket szerintem kb. két hónapja nem is láttam] és Sam-nek. De mikor kimentem, és megcsapott a hideg szél, rettentően reszketni kezdtem, és úgy döntöttem, mégis inkább kocsival megyek. Mind azt hittük eddig, hogy én immúnis vagyok a farkaskórra. Hát tévedtünk. De én ennek csak örülhetek. Hazafelé deja vu- m volt.  A régi erdei úton jöttem a kocsival [egy Merci, apu szerezte, miután a szemére vetettem hogy mindíg mindent csak ígérget ] és láttam egy fekete farkast. Mint egy évvel ezelőtt, nagyjából. Akkor láttam először Ulrikot távolról. Most megint láttam.

Elképzeltem, milyen lesz átváltozni... hát nem jött meg tőle a kedvem, kiszállni az autóból... de muszáj volt. Nem számíthatok rá, hogy Sam kijön ilyen hidegben. Az ajtóig meg csak kibírom valahogy. Csakhogy nem így történt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése